A Hetes, avagy egy E66-os élete

A Hetes, avagy egy E66-os élete

Szerviz intervallum beállítás

2020. május 04. - seepheerd

Még áprilisban feltűnt a következő figyelmeztetés a műszerfalon a gyújtás ráadásakor, illetve megjelent az iDrive képernyőjén is a jármű ellenőrzés alatt.

test1.jpg

 

Nem igazán tudtam vele mit kezdeni, hiába kattintottam rá, de mostanra pirosra váltott a felső sorban a kis autó ikon (valamint a menüben a háromszög is) és minden indításnál írogatta a műszerfal azt, hogy már hányadik napja esedékes lett volna a dolog.
Utána néztem és mindenütt baromi egyszerűnek tűnt átírni a dátumot, de nekem ez a lehetőség akkor, amikor ellenőriztem, nem jelent meg. Úgy tűnik azt mindenki elefelejtette megemlíteni, hogy a változtatás csak akkor lehetséges, amikor a sárga jelzés pirosra fordul.


Most belekukkantva a menübe ott állt a dátum, valamint a lehetőség, hogy megváltoztassam:
reset1.jpg

Nosza, átírtam a következő esedékes műszaki vizsga idejére:

reset2.jpg

Klikk a CONFIRM-ra és minden zöld, eltűnt a kis gonosz autó ikon is :)

reset3.jpg

Konklúzió: ismét tanultunk valamit!

A bejegyzés trackback címe:

https://730ld.blog.hu/api/trackback/id/tr7815658998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása