A Hetes, avagy egy E66-os élete

A Hetes, avagy egy E66-os élete

Ha beáznánk (alulról)

2022. október 24. - seepheerd

Ha benedvesedne a kárpit a talpunk alatt, akkor egyhavi fizetésem egy törött sliccgomb ellenében, hogy eltömődtek a vízlevezető csövek a motortér egyik, vagy másik oldalán (esetleg mindkét oldalon).

Egyszerű a megoldás, nem kell a motortérben matatni, persze ha tisztának akarjuk tudni a pollenszűrők alatti teret, akkor érdemes legalább szűrőcserekor kiporszívózni a tűzfal előtti részeket.

Első lépés, kocsit megemeljük, kereket levesszük (a patentnél látszik, hogy nedves volt az idő):

d1.jpg

A kerékdob burkolatát levesszük és elénk tárul a vágy titokzatos tárgya, jelesül az a membránszerű gumiból készült zárólap (bekarikázva), ami képes beragadni.

Por kerül oda, pára/nedvesség hatására sár lesz abból, megszárad, kész a baj, nem engedi kinyílni és elvezetni a fent felgyülemlett vizet. Az meg ugye megy mindenhova ahova csak tud, amint eléri a tűzfalba vágott szellőző és egyéb nyílásokat, behatol az utastérbe:

d2.jpg

Elég volt megmozdítani csavarhúzóval a kis gumi bizbaszt, azonnal jó pár liter víz zúdult le, mint a fotón is látszik:

 

d3.jpg

Azért még felnyúltam egy darab dróttal, hátha blokkolja más is a leeresztő csövet, de semmi nyomát nem láttam olyasminek.

Dobbetét, kerék vissza, lábtér kiszárítása után örülés!

A bejegyzés trackback címe:

https://730ld.blog.hu/api/trackback/id/tr1417961646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása